Rabu, 8 Jun 2011

About MEY

MYSELF<3
Saya seorang yg sederhana orngnya.........Saya ank kedua dri 3 beradik........Saya memg ego tpi x la tngii.........Saya mempunyai cita2 yg mngkin sye boleh kecapai atau x.........Tapi 1 CITA2 sye yg ini mngkin x boleh  iaitu want to be singer dan PENUlis lirik lagu...........
Saya ska dgar lgu kebnyaknnye semua lagu yg sye dgar sye hafal..........hahaha....Abaikan jew la.......

Saya juga ingin memasuki UPM  atau UM itu pon slh satu cita2 sye.....semoga dapt la.........Saya suka SUBJEK Mt,walaupon memenigkan kepala.................Bila dah besar nanti sye ingin menjadi GURU/PENSYARAH.........Paling tinggi pon PENSYARAH LA
kN......Saya pon fanatic PELAKON  INDONNESIA...........contoh:-CHELSEA OLIVIA,RANDY PANGALILA,NIA RAMADHANI,POPPY BUNGA,ALYSSA SOEBANDONO,BAIM WONG......BNYK LA LG YG SYE TAU.......hahaha


                                                                  ok la BUBYE
                                                                   AINA 18

Tiada ulasan:

Catat Ulasan